5.1.12

WHOAAH! Vilken samandragning jag fick precis i detta nu. Dom börjar kännas mer&mer.
Känns som att Någon kan ta och komma snart...
Även om jag fram tills nu tänkt att jag ska ta vara på tiden som gravid för det är så underbart blablabla, men fan heller. Det tar jag tillbaka!
Det hade varit underbart om jag inte haft denna helvetiska foglossning! Tur att vi ska till Monica nästa vecka så jag får prata med henne och förhoppningsvis börja gå på akupunktur. Det är SJUKT vad ont det gör.
För er som inte vet hur det känns kan jag ju berätta att det är som om höftkulorna skulle hoppat ur bäckenet och man inte alls liksom har något stöd från övre kroppen när man går.
Jag fick inte ens på mig skorna när vi skulle hem från ma&pa ikväll... Sen tog Nellie sitt kvällsbad och jag skulle duscha samtidigt, så som vi alltid gör.
Grejen var bara den att jag 'råka' sätta mig ner på golvet i duschen.. Ni kan ju själva gissa om jag hade svårt att komma upp 8)

Men det är värt allt detta i slutändan, måste säga att jag hellre har foglossning som nu än att spy fram till vecka 32 som med Nellie, där snackar vi through hell and back kan jag lova.
Nu ska jag googla runt och se om jag hittar något om vad man kan göra själv mot foglossning, om det nu finns något.
Sen blir det filmmys när älskling kommer hem.

Trevlig kväll på er :)

Eftersom jag inte har några nya bilder att bjuda på så får ni en som är typ tre år gammal, med pannlugg! hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar