20.1.12

Kanske slipper sova ensam inatt, Robin ha ju bara sovit med oss två nätter sedan vi flyttade, men det är för att han jobbar på huset och plötsligt blivit väldigt fast besluten om att få det klart. Så om han jobbar till 06, som han gör typ varje natt, är det ju faktist onödigt att han kommer hem och ska sova till 11 när Nellie och jag stiger upp runt 09, 10 nånting. Så med andra ord har vi knappt setts alls denna vecka.. Jobbigt :/
Nellie och jag var dock dit igår och fick åka skylift, tänkte att Nellie skulle tycka det var kul att åka upp typ 2-3 meter men Robin skjutsa upp oss 10 m, Nellie skratta nog hon medan jag satt mig på huk, blunda och skrek att det var värre än att föda barn!! Och Gio stod nedanför och skratta, det var fan inte kul! Usch, någe sånt gör vi inte om, iallafall inte jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar