22.6.10

Inget sverige för oss inte

Nepp det blev inget Sverige för grejerna som Robin sku ha dit hann inte bli klara och så tänkte han fara idag istället men stackarn jobba ju hela natten så han va aningen trött när han väl kom hem.
Gubben som skulle värdera huset fick vi också ställa in, suck!
Men jag hann inte städa klart i källaren och så kom vi på att vi inte har nån stege hemma så man kommer inte upp till övre våningen. Blir nog nästa vecka istället :)
Pappa och Leffe bygger uterum för fullt och vårt humleproblem har vi löst, eller snarare humlorna själva. Vi trodde ju att dom skulle hålla på flyga ut och in ur sitt bo inne i uterummet men idag såg vi att dom har hittat en annan ingång så dom var ju samarbetliga :)

Imorgon är det jobb och sen kalas för lillebror som blir hela 13 år! Wooh vad tiden går fort..

Imorse när gulle kom hem så vakna bebis till ORDENTLIGT, Robin bara låg och skratta när han hade handen på min mage för den rörde sig och sparka så mycket och jag kunde inte somna om för den sluta ju aldrig, hahah! Riktiga cirkuskonster höll den på med kändes det som. Sen ha jag också (ÄNTLIGEN) fått information om navelsträngen, den ligger som i ett slemmigt skydd så att inte bebin ska kunna trassla in sig i den osv. Det har ju inte jag fattat tidigare för jag ha typ trott att den kan trassla in sig hur mycket som helst och då kan det ju bli farligt för den, det där slemmiga växer typ bort sen när bebin ska ut :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar