11.6.10

Magsjuka?

Månne det är det jag har ?
Var ju in till akuten igår eftersom jag fick migränanfall (men det visste ju inte jag) och så spydde jag sammanlagt 7 gånger igår, fick inte i mig nånting förutom ett par sockerbitar och lite fanta precis innan jag somna. Trodde (och hoppades) att jag skulle må bättre idag men efter BMbesöket så började jag bara må sämre och spydde just igen. Vet inte om det är magsjuka för jag mår bra annars i kroppen ?
Bm sa att om det inte slutar så får jag sjukskriva mig :o
Besöket hos henne gick bra iallafall, hjärtljuden låg på 130 idag och dom va starka och fina, sen fick hon en spark rakt i mojängen som dom sätter på magen, kan ha varit för att det var kall gelé på den som bebisen inte tyckte om :)
Ha inte blivit nå mer magbilder heller, får försöka fixa det till helgen.
Nu glo vidare på vänner (ja, jag har sett alla avsnitt i alla säsonger MINST 20 gånger men jag är förälskad).
Sen försöka sova lite kanske, just nu ligger Mixa här bredvid mig men hon missuppfatta hur bred soffan var när hon skulle hoppa upp så hon gjorde bakåtkullerbytta ner igen :)

Löv Pernie

2 kommentarer:

  1. 130 i hjärtljud, de låter som en pojke :D

    SvaraRadera
  2. Lycka till med den lille ;) tack för bra blogg. Längtar efter magbilder :D

    SvaraRadera