23.6.10

Onsdag

Idag fyller lillebror år :D
Mamma ska garnera smörgåstårtan som jag satte ihop igårkväll och sen är det kalas vid sjutiden typ ?

Pappa och Leffe håller ju på för fullt med att montera upp uterummet, och det blir nog fint men allt bara jävlas ju för dom..
Typ som att pappa slog sönder flera små (viktiga) plastbitar och sen gick hans solbrillor sönder och så satte dom dörrarna fel och måsta flytta om och hålla på flera gånger. Men vi höll på skratta ihjäl oss iallafall när dom just hade fått glasdörrarna på plats och pappa står på ena sidan och jag och Mixa på andra. Sa åt henne "Spring till husse!" och peka på pappa och hon sprang rätt in i rutan. Hahahhahaha, det såg så jävla nördigt ut :D

Har kommit på vad jag vill ha för tillfället ; En majsorm av färgarten Caramel :)

Löv Pernie

3 kommentarer:

  1. Asså du säger ju hela tiden att man ska kommentera... men du svarar ju inte på frågorna som vissa har ställt när dom kommenterat? Vad är det för idé att kommentera om man inte får nåt ut av de? Nja, jag kanske har fel, men så tycker jag i alla fall.
    Föresten har du annars en bra blogg :D
    tack för mig
    kram.

    SvaraRadera
  2. Till dom som ställer frågor så svarar jag via pm på facebook och det ha väl hänt typ 2 gånger och främst då för att svaren är för privata för att skriva ut på bloggen.

    SvaraRadera
  3. Okej, Tack för svaret :)

    SvaraRadera