20.12.11

Blubb

Bloggar från min ajfåån idag, himla smidigt mÅste jag ju säga, så länge man trycker på rätt knappar och ser efter att inte telefon stavar om ord själv, då vet man aldrig vad det kan bli ;)
Ska på jobb precis just och efter det julfest i strandnäs skola, fast det blir nog bara tråkigare och tråkigare för varje år eftersom man inte själv går där längre och så har det kommit så många nya lärare osv.
Igår fotade vi våra julkort, vadå sent ? Men dom ska skickas imorgon så :) Nellie tyckte väl inte det var allt för roligt att måsta ha en luva på huvet, den sku bort hela tiden. Och inte fick vi nån bra bild på min mage där Robin skrev "God Jul", så det fick bli bara på Nellie. Idag har vi varit till stan en sväng efter klisterlappar som jag ska skriva priser på till tjäna. Lyckades städa igenom hela skrubben igår (och slå sönder en lampa) så vi har typ 4 fulla kassar med saker att sälja. Sen ska jag via min garderob hos ma&pa för att se om det finns mera jox där och så har Robin lite saker från klinten också. Nu te och mysteriet på greveholm innan man ska stå och slå in julklappar hela kvällen (älskar det!)

Btw så har en vinnare utsetts i tävlingen och blivit kontaktad av Telebling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar