7.12.11

PIRRPIRRPIRR!!

Skulle försöka vila på soffan just men har inte fått någon ro alls idag, inte sen jag messade Veronica (Nellies gudmor) på skoj bara för att höra om det är någon bebis på G, och får till svar att dom just blivit inskrivna på BB. Oväntat, jotack!
Och jag som ville åka och hälsa på dom i söndags men då kom Sandra till stan efter Timon så vi slapp åka ut till Eckerö, jag ville ändå åka för jag sa åt Robin att "Det kanske är sista gången vi träffas innan dom får bebis", "Neeejneeej, vi hinner nog" svarade han, men tji fick han!
Och nu fick jag just mess av Eddie att hon kom för en kvart sen, IIIH!!!!
Blir helt salig, fast det inte ens är mitt barn som fötts så blir jag helt knäpp, börjar svettas som en idiot, det pirrar i hela kroppen och ögonen tåras, ååh det är så underbart med bebisar!
Så förhoppningsvis blir det väl BB imorgon och hälsa på, ha fixat present idag så ;)

Vet ni vad mera som är tufft ? Deras bebis var beräknad nu på lördag, alltså den 10e, men kom istället den 7e, precis så var det med Nellan också ;)

Gulle ca 2 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar