14.12.11

Mvc-besök

Hb har sjunkit till 90 från 93 så nu går det åt fel håll igen, saaatan!
Hjärtljuden pendlade mellan 120-130 men såg nu i kortet att Monica skrivit 142 så det steg väl sen antar jag.
Och massa sparkar överallt dygnet runt, så allt är bara bra :)
Om nån timme ska jag iväg på jobb ända till ikväll så Nellie ska till mommo sin, just nu går hon runt med sin mobil och försöker säga "telefon".
"Teflälä" är det närmsta hon kommit än så länge!
Har fått supertorra händer nu senaste dagarna, tur att jag har 'BB-salvan' till min räddning ;)
Det är alltså Aqualan L som man får en liiten tub av på BB men när jag läste att den går att använda till att tvätta bort smink med mm så har jag börjat köpa den i stor tub hela tiden.

Igår rensade jag ur Nellies skötväska, fanns mycket leksaker och kläder där som jag undrat var har varit, haha.. Inte så bra koll 8)
Men nu är väskan tom iallafall och ska tvättas så den är i toppskick för snart tänkte jag börja packa inför BB, liite tidigt I know men jag längtar ju sååååh!!
Vem gör inte ? ;)
Har bestämt mig för att leta upp nå fina kläder som Nellie hade när hon var nyfödd och sen se om jag hittar något mera neutralt också så att jag har till båda kön. ÄLSKAR att inte veta vem Någon är :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar