22.12.11

Massa text och ännu mera bilder!

Som ni märker så kom jag underfund med hur man fick upp bilder här via iPhonen ;)
Just nu är jag dock på datorn för jag ska överföra lite videor så att jag sen kan maila dem till en eventuell fågelköpare.
Jag vet ärligt talat inte riktigt varför jag skaffade en papegoja mittiallt ?
Har ju nog velat ha en ganska länge men tänkt att det skulle få bli i framtiden någon gång, men så bara 'råkade' jag klicka mig in på blocket och titta vad som fanns och så vips, hade man kört upp 200€ i bensin och fått en sjuhelsikes bur och en goja med sig hem. Haha, whaaat ? I dagsläge skulle jag ALDRIG göra det, och då är det ändå bara en månad sen jag var efter honom. Vad tänker jag med ibland alltså ?!
Ska jag skylla detta på graviditeten också ? Att jag är så sinnesrubbad ibland, förvirrad konstant och knappt kommer ihåg var jag parkerar bilen!
Även om Zazoo är en underbar fågel så vill jag inte ha honom längre, trodde ju jag hade tänkt igenom det hela men näe. Han snackar ju och är jätte social men han behöver få bo med någon som har mera tid, som inte har en stor mage och småbarn att ta hand om.
Förresten så har jag löst garderbosproblemet, har ju inte vetat vart tusans jag ska sätta Någons kläder, eller Någon har ju inga kläder ännu men utrymme vill man ju alltid ha. Kom på att vi har en hel del utrymme bland våra påslakan så dit hamna nu även Nellies påslakan (som tidigare varit i en byrålåda), så en stoor låda blev tom och där ska Någon få ha sina grejer :)

Har beställt vagn idag också! Åker efter den nån gång i Januari, så då får gärna någon med barn komma med på en provrunda ;)
Blir en Brio Double Wave, är alltså en syskonvagn för er som inte fattade det. Den är helsvart och går att ha i sitt-/liggläge hur man vill på båda sidor. Barnen sitter/ligger alltså bredvid varandra. Vi kommer att köpa två liggdelar till eftersom den nog ska användas när man promenerar och då vill ju Nellie alltid sova, och det lär ju Någon vilja också så :)

Robin är ju Zazoos absoluta favorit, här får han en puss ;)(Han biter alltså inte, 'känner efter lite bara)

Såhär kul hade vi det i slutet av fotograferingen, luvan skulle prompt av!

Magen, som inte fick vara med på julkortet som det var tänkt, blev för jobbigt :)

Vår fina gran, och finaste lilla tomtemor <3



När man bakar måste man ha förkläde :)

Nellie ser inte alls liten ut mellan dessa bjässar eller  ?PS kolla tröjorna ;)

Två veckor sen, vecka 25. ÄLSKAR MAGEN <3

Vårt mysiga sovrum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar