26.12.11

Vet ni ? Jag är säker på att jag har en flicka i magen, till 90% iallafall.
Med Nellie så trodde jag först flicka, sen pojke ett bra tag, sen flicka igen, och så pojke än en gång. Men i vecka 36nånting så fick jag såna superstarka känslor av att det var en flicka, jag VISSTE det liksom utan att veta, haha förstår ni ?
Denna gång trodde jag pojke några veckor men sen vecka 18 har jag haft såna starka feelings att det är en flicka. Jag VET det redan, vi kommer få en till liten sessa ;)

Vad mer då ? Hmm, julen i år var väl den första i mitt liv som inte innehöll snö. Lite trist men samtidigt bra för då behöver jag inte oroa mig över att jag ska halka och det ska hända något med bebbe.
Men tuuusans vad det ha blåst inatt, ha vaknat flera gånger.. Fast det gör jag ju ändå varje natt, kissakisakissaaa!
Hehe, men när Nellie och jag gick ut imorse innan hon skulle till mommo&moffa sin så ställde jag ner henne på marken och svosh så blåste hon omkull, hann rädda henne från att ta i mark dock :)

Nu jobbaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar