5.7.11

;)

Igårmorse ställde sig Nellie upp i sängen :o
Gissa om jag vart förvånad. Först satt jag henne sittande så låg jag bredvid i vår säng och prata lite med henne, plötsligt tar hon tag i spjälorna och ställer sig upp på knä och sen vinglar hon upp på fötter och skratta som en tok. <3

Har ett litet projekt på gång...
Ni kanske får se om någon vecka, kommer ta ett tag att fixa, men ni får se sen ;)

Igår var jag och Hannah ut till Sund en sväng och påvägen hade jag tänkt lämna hem fåglarna till Godby, MEN jag fick ju inte rum med deras bur i bilen :O
Sen är det någe fel på min bil också, på instrumentpanelen, eller vad fan det nu heter, lyser det en orange lampa som föreställer en motor ?
Måste be pappa kolla vad jag har för fel på den, vi ska ju köra väldigt långt på söndag så.
Nellie med Max's solbrills ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar