19.7.11

Kände att det var dags för lite blått

här i bloggen.
Vill ändra designen hela tiden för jag blir aldrig nöjd :(

Imorse hittade jag ödlebajs igen, denna gången på min sko.. Men ingen jävla Egon.
Har hunnit in via stan och tankat, satt upp oss på Marstads bostadskö samt varit en sväng ner via bageriet och hälsat på älskling :)

Jag längtar sååå till September, hehhehehe tänker inte berätta vad det är men tids nog, tids nog ;)
Ska försöka få upp lite bilder från Närpes samt massa annat som jag inte fått in på datorn ännu, ska fan ta och fixa det direkt så har jag det gjort!
Shit.. Nu hörde jag att min telefon fick mess typ 8 gånger på raken ?! Haha så populär kan man väl ändå inte vara på en tisdag ?!

Avslutar med en gammal bild på Nellies gudföräldrar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar