29.7.11

Jag rekommenderar ;

 www.playradio.se, där kan du själv välja bland MASSA radiokanaler och lyssna på via datorn, har alltid den sidan uppe när jag är på jobb (som nu) ;)

Tänkte skriva lite om Nellie, vad hon kan och sånt.
Hon har ju börjat krypa riktigt ordentligt nu, full fart framåt, hon ålar sig inte längs golvet längre. Sen ställer hon sig upp mot stolar, bord, soffor, i sängen mm. Och så sätter hon sig givetvis upp själv.
Det är två tänder till på gång, höger framtand och den bredvid, dom på vänster sida vill aldrig komma ut ordentligt för hon gnisslar så mot dom med nedre tänderna så dom krymper hela tiden :( Men inget att göra åt det sa hon på rådgivningen, det lär ju växa ut nya iallafall :)

Förra veckan lärde hon sig att klappa händerna också! Det ser sååå sött ut :)
Och så härmar hon om man drar med fingrarna över sin mun så det låter sådär brumbrum vet ni ? Haha.

Och pratar, ja jisses vad hon pratar. Mest med sina leksaker men ibland ger hon ifrån sig hööööga glädjetjut om hon bara vill ha lite uppmärksamhet eller så :)

Bjuder inte på några bilder idag eftersom jag är på jobb...
Men snart är det Augusti, och seeeeeeeeeeeen, SEPTEMBER!!!
Den 5e åker jag och Hannah till Sverige och hämtar hem mitt senaste köp, ihihihihih :>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar