25.7.11

Ni kommer inte tro era fucking ögon!

Haha, jo jävlar nu ska ni få höra vad som just hände. Eller " hände ".

Jag hade just stängt av datorn och pratade med mamma i telefon om nå bankgrejer. Gick runt lite i vardagsrummet och så stannade jag framför stora ödlornas bur för att kika in att alla var där, som jag gör varje dag.
Och EGON, den jäveln, har ju varit på rymmen lite över en månad nu. Och jag har ju hittat bajs från honom på tre olika ställen och vi har letat som galningar efter honom...I lägenheten nånstans har han ju varit iallafall..

Så där står jag och räknar alla....1,2,3,4,5,6....7 !?
Vafaaaaan vem är det som ligger där uppe ? tänker jag.
Och så ser jag Egons stora svans (den ser lite konstig ut jämfört med dom andras).

Så jag fullkomligt skriker i luren åt mamma " VA I HELVETE ÄR DETHÄR ?!"
Varpå hon får panik för hon förstår ju inte vad jag ser :p
Jo siddu satan, där låg Egon mittiallt.
Så har han liksom hittat tillbaka in i buren helt jävla själv eller vad ?
Han svans var btw jäääävligt fet, och det blir dom när ödlorna har ätit mycket för dom samlar fett i svansarna ifall dom skulle bli i nöd någon gång. Så ätit har han gjort, men vi ha ju haft massa malar och sånt här inne så...
Men jag undrar bara hurfan han kom in i buren igen ?!
Hahahahhaha, kan inte sluta skratta åt detta alltså, lilla Egon. HEMMA IGEN! :))))

Här är rymlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar