6.7.11

Har just stigit upp, älskar att sova länge när det är mulet ute! För då har man ändå inget att missa ;)
Nellie stod på alla fyra i sängen imorse när jag vakna och så hade hon fått tag i mitt nattduksbord och dragit det mot sin säng, rivit ner duken och nästan lampan samt fått fjärrkontroll och min mobil ner i sin egen säng! :)

När jag väl låg där vaken så pratade jag med henne lite och hörde något konstigt ljud, från henne alltså.
Det lät som att dra två stenar mot varandra ungefär och det visade sig att hon gnisslade tänder ?!
Det lät förjävligt, jag rös i hela kroppen och när jag tittade på hennes tänder såg jag att den övre tanden hon har är typ 2/3 MINDRE än vad den var förra veckan ?!

Hur ska man få henne att sluta med detta nu då ? :/

Om nån timme kommer mami hit, hon ska hjälpa mig att riva bort bergväggen i stora ödlornas terrarium för vi ska kolla om Egon smitit in där bakom och fastnat. HOPPAS DET!

Nu vidare till frukosten, morjens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar