31.7.11

Lammkött!

Robin tog sig an lite lammkött igår. Pappa med....
Och alla vi andra också :D
Det var nog det godaste köttet jag ätit på år och dar alltså! Så himla mööööört och fint.
Haha, ni trodde jag skulle skriva något annat nu va ? ;)
För Robin så är ju jag faktist lite lammkött så :p

Har just kommit å jobb, lyckades vara tyst där hemma när jag steg upp och åt/fixade mig så varken Robin eller Nellie vaknade, så precis när jag skulle gå in i sovrummet och ge Robin en Hejdå-puss så sätter sig en yrvaken tjej med håret åt alla håll upp i sin säng och ger mig en förvånad blick samtidigt som hon ler sådär som bara hon kan.
Haha, älskar när Nellie är nyvaken, lilla hjärtat <3


Just nu sitter jag och läser i en liten broschyr med information om giftgrejor för barn. Fick den på rådgivningen tidigare i veckan. Nellie är förresten 75cm lång och väger 8900 gram. Hon har gått ner lite från sin kurva på vikten men det beror på att hon ha vuxit så på längden :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar