17.7.10

0

Idag vill jag bara få sova. SOOOOOOVA SOOOOOOVA SOOOOOOVA.
Ah fyfan vad skönt det skulle vara alltså, kan inte sätta pris på det.
Började med mina järnDROPPAR igår eftersom BM trodde att anledningen till att jag fortfarande mår illa är järntabletterna som jag tagit. Dropparna luktar skit men smakade ingenting i vattenglaset iallafall så tur var ju det.
Inatt vaknade jag av att jag reflexmässigt satte mig upp med ett ryck, upptäckte att jag hade munnen full med spyor som jag svalde och somnade om, var så trött så orkade inte tänka.
Sen imorse var täcket blött men det luktade ingenting så jag undrar riktigt vad som ha hänt ? Kan omöjligt ha svettats så mycket..
Hittills idag har jag spytt 2 gånger and it sucks...
Så järndroppar är tydligen inte heller nå bra för mig.
Ha alltså prövat i flytande-, tablett- och droppform nu och ingenting funkar ju. ):

Nå bebis mår ju bra iallafall och jag mår bra så länge jag avstår från järntillskott..
Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar