17.7.10

Dåligt väder på inkommande ?

Ser ut så, tydligen har dom lovat regn och åska ikväll också.
Åska är ju mysigt och regnet behövs verkligen här men jag hade ju planerat att fara och simma efter jobbet ): Får väl se vad det är för väder då..
Igår var jag och Robin till stranden i Tosarby, 31 grader visade termometern på ?!
Jag tyckte det kändes skitvarmt, man tvekade inte en sekund utan bara slänge sig i, och jag är annars väldigt mycket badkruka. Tror nog faktist att det kan ha stämt, det ligger in i en liten vik också så det kommer inget kallt vatten utifrån havet dit.
Det var väldigt varmt på Möckelö havsbad igårkväll också, riktigt skönt.

Min kissblåsa håller på spricker men jag har folk i butiken hela tiden så jag är illa tvungen att hålla mig. Ha haft sånadär konstiga samandragningar hela dagen till och från idag, börjar kännas smått obehagligt nu, samt att bebis sparkas så mot mina revben så jag börjar må illa.
Spystatus : 5 gånger än så länge.

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar