12.7.10

FÖRFAN

Arma människa jag blir så slut i huvet på dig.
Du stör mig, du äcklar mig, du är fuuuuuuul.
Stå inte inne på mitt jobb och klaga över saker, jag har tillräckligt att tänka på.
Ååååååååh, vet fan inte vad jag ska göra om det fortsätter så här.
Finns en jobbig typ som kommer in hit nästan varje dag och inte gör annat än att klaga klaga klaga, jag har ingenting med denna personen att göra, känner den knappt.
Ändå har den mage att stå här och beklaga sig om sina problem inför en som är gravid och har massor att göra.
Ser du inte att jag jobbar ?!
Gaaaaaah. Snart till Lemland och hämta Boris, det är en positiv sak iallafall :))

Löv Pernie

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHHAHA, ojoj :D jag höll på dog när den kom in precis innan vi for xD

    SvaraRadera
  2. ja fan ni borde ha stannat kvar ! :p

    SvaraRadera