4.7.10

Slö söndag igen

Som alla andra söndagar.
Jobbar imorgon till sen är jag ledig på tisdag så att jag ska hinna packa och mata alla djuren innan vi drar iväg på onsdag. Boris ska få ta in på Hotell Snällström så honom slipper vi släpa med oss.
Bebis ha sparkat (och håller på ännu) under revbenen hela dagen. Inte nån annanstans utan bara där precis under revbenen. Det gör inte ont eller så men det känns lite obehagligt. Sen emellanåt känns det som att min mage skulle förvandlas till en toalett som spolas, blir sånt konstigt sug i hela magen och så måste jag dra in ordentligt för att få i mig nån luft alls.
Nå allt sånt där är ju normalt så inget att oroa sig över och jag lider inte av det heller så :)
Ca två månader till kommer jag att jobba nu och det är ju inte så länge om man tänker att det just var maj för två månader sedan och det känns ju typ som igår :)

Har inget mer att skriva idag vad jag kommer på, ska börja förbereda för stängning nu och sen hem och äta lövbiff och sen ska jag väl knapra isbitar som vanligt hela kvällen :D

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar