21.7.10

Nu får det bli såhär

Jag har bestämt mig nu för att sluta jobba så fort som möjligt. Så fort det finns en som tar min plats alltså.
Jag orkar fan inte stå här och spy och få migränanfall varje dag jag jobbar, och det är BARA när jag jobbar.
EN ENDA dag har jag mått illa utanför jobbet och det var nu i helgen när jag hade tagit järndroppar och min mage tydligen inte tålde dom. Men annars spyr jag bara och mår illa när jag är på jobb och jag tror det beror på att arbetsdagarna är så långa och jag känner sån press på mig med att huset ska bli klart och allt sånt tills bebis kommer. Och vi har inte råd att flytta till nån lägenhet för då måste vi ha en trea och det finns så få såna och så är dom så sjukt dyra. Men Robin ha lovat att huset ska va klart i September och att övervåningen ska va klar om 2-3 veckor så jag bara hoppas nu.
Jobbet i sig är ju inte dåligt, det är ett bra jobb tycker jag men att spy och hålla på varje dag suger så jävla hårt. Det har liksom blivit en vardag dethär med illamående på jobbet.
Jag kommer på jobb på morgonen, äter lite frukost, plockar fram mina grejer och scannar in postpaket, sen sätter jag mig och väntar på att illamåendet ska komma och sen spyr jag lite, får migrän ibland och sen mår jag bra en stund för att sedan spy igen.. och igen.... och igen.
Hatar verkligen det här nu. Måste härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar