3.7.10

Tre

inlägg får ni idag men det är bara för att jag har lite slött på jobbet och inte hittar något bättre att göra i burken :)
På onsdag far vi till Närpes! Uj vad jag har sett fram emot det, ska bli riktigt skoj. Och så har jag saknat båten och mysiga hytter och god mat och hör och häpna men jag har tillochmed saknat lång bilresa, haha :)

Igår i bilen på Sparhallens parkering ;
Jag ; Fan vad det finns många som är så himla tjocka..
Pappa ;... sa hon som är gravid.
Haha :D

Vill ni ha tips på bra filmer så se The Collector, skitbra amerikansk thriller/skräckis. Och ni som ha sett alla Saw-filmerna måste givetvis se den sjätte, borde väl komma en sjunde snart också med tanke på hur sjätte slutar..

Var till Seglarnästet igår och grilla och åt middag, väldigt mumma. Sen bada vi ganska mycket också, och Mixa fick simma med flytvästen på sig för hon verkar ha det så kämpigt att hålla sig ovanför ytan annars, haha :)
Annars är nog allt bara bra, ska ta tag i vår boendesituation ORDENTLIGT här när vi kommer från Närpes, det är ju trots allt inte SÅ länge tills bebis kommer nu så. Tror jag vet hur det kommer att bli men avslöjar inget ännu, ni får väl se vart vi hamnar :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar