31.7.10

Sorry

för att jag har varit så seg på att uppdatera men jag jobbar ju inte och då är jag inte vid datorn heller eftersom den är trasig och vi har ändå inget bredband hemma..
Men det som händer just nu är väl att jag och Robin jagar bostad, eller mestadels jag.
Bebis sparkar RIKTIGT ordentligt nu, vet att jag har sagt det förut men nu är det nästan läskigt hur stark den är, haha :)
Veckorna går så fort nu tycker jag, känns som att vi var till bm förra veckan fast det är hela fyra veckor sen och nu på måndag ska vi dit igen.
Igår fick Charlie&Lola äta levande mat, det tyckte dom om!
Och häromdan fick Bianca en musunge också för den hade dött..
Boris vinglar fortfarande lite och jag tänker fan inte köpa nån UV-lampa för 90 euro bara för det, så han får helt enkelt gilla läget.

Löv Pernie

1 kommentar:

  1. Du kan ju försöka få tag i eklunds bygg, de har en 3:a stå tom i samma hus som min mamma bor i, i jomala på tallvägen. / mikkis

    SvaraRadera