3.7.10

Han är sjuk i huvudet

Ohyes, lilla Boris har något fel i balanssinnet i hjärnan. Antaxi tror jag det hette och veterinären påstod att det är vanligt hos ödlor ? Ha aldrig hört om det förut men nu ha jag fått en plastspruta med vitamin/penicillin/vatten i som Boris ska ha en droppe ur varje dag. Oftast så håller han upp munnen själv när jag petar lite runt den så han kanske fattar att han är sjuk ? Eller ja, nog måste han väl göra det så som han går, tror inte att han ignorerat att hans bakben inte går som dom ska.

Idag är min mage jättejätteliten, jämfört mot hur den brukar se ut, ha inte känt nå jättekraftiga rörelser utåt heller på två dagar utan bara inåt, så antagligen har bebis bytt position där inne. Känns helt konstigt när jag just började vänja mig med stor mage och nu så blev den så här liten igen :o
Nåja, den blir säkert stor snart igen om bebis byter plats på sig :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar