29.9.10

Aaaah

Just kommit in från en promenad med Mixa :) (vi kan ju dissa mig på bilden, vem orkar sminka sig när man bara går omkring hemma och väntar på bebis ? Inte jag iallafall)
Idag var hon helt underbar faktist, det brukar hon ju aldrig vara.
Eller hon är ju så knäpp, som nog alltför många fått bevittna.
Typ om hon ligger i någons famn och någon annan kommer "för nära" enligt henne så morrar hon och det händer att hon försöker hugga efter handen också om man försöker paja henne vissa gånger. Men hon är ju superglad när det kommer någon hem till oss, gnäller och hoppar och har sig. Men mot andra hundar är hon också helt arg och elak. Nå hon har ju alltid varit såhär och kommer nog alltid att vara så det är bara att gilla läget.

Men jo, nu när vi var ute och gick så hade jag henne lös hela vägen och hon sprang inte iväg utan gick precis hack i häl på mig hela vägen nästans, sen när man börjar närma sig hemåt så blir hon alltid sådär busig och ska hoppa upp och nafsa i händerna eller busa med någon kotte :)
Så hon kan ju nog vara söt men inte alltför ofta, heh.

Mennnnnnnnn det här inlägget skulle ju inte handla om hunden heller 8)
Saken är den att jag försöker vara ute och gå och röra på mig så mycket som möjligt, är ju större chans att det blir bebis då än om jag bara skulle sitta inne i soffan och trycka i mig choklad, för det har jag blivit sugen på typ hela tiden nu.. Bebisen vill väl ha kalcium eller nåt.
Jag måste skriva upp allas tippningar på när bebisen ska komma också, men det får bli i ett skilt inlägg. Nu ska jag, SOM VANLIGT, knapra lite isbitar :)

Löv Pernie

3 kommentarer:

  1. säj bara till om du vill ha promenad sällskap :)

    SvaraRadera
  2. Nog syns det i ditt ansikte att du e gravid, precis som ja så har ansiktet ändrat lite form mot de runda hållet :) /mikkis

    SvaraRadera
  3. Jennie ; Absolut det ska jag göra, sen när bebisen är ute för nu kan jag knappt gå, har så ont i ryggen, hah :)
    Mikaela ; Jodu! Jag känner mig nästan fetast i ansiktet, haha :)

    SvaraRadera