5.9.10

blöh

vad jag känner mig fet nuförtiden.
Fast jag är ju det också så det är väl kanske inte så konstigt..
Robins mjukisbyxor och leggings är typ det enda som passar på mig nu, leggings börjar det bli för kallt för och mjukisarna ääälskar jag men man känner sig som en lodis när man visar sig ute bland folk i ett par gråa alltför stora mjukisbyxor.
Bebisens säng står bäddad och klar nu iallafall och nu kommande vecka ska jag packa BB-väskan, lika bra att ha det gjort fast det bara är vecka 36 jag går in i men annars går jag bara och tänker "Tänk OM det skulle hända nånting och vi måste fara in tidigare" så det ska jag väl iallafall få gjort den här veckan.

Ska börja gå på besök till rådgivningen varje vecka nu och det känns skönt, jag älskar att va där :)

Löv Pernie

4 kommentarer:

  1. Nej man ska inte bädda sängen före bebisen e född, de vet du väll??
    det sägs att barnet dör vid en ung ålder då juuu!
    jag har fått höra de av flera så jag vågar inte,. men sen beror det ju på hur mycket man tror på sånt/ mikkis

    SvaraRadera
  2. haha, jag tror nog inte på sånadär myter alls. :D

    SvaraRadera
  3. det e bra :) tyvärr måste jag tro på sånt för jag har sett så mycket som "inte ska finnas" så man kan aldrig va nog försiktig :)

    SvaraRadera
  4. kan du inte visa en bild på bebisen säng? :D

    SvaraRadera