23.9.10

Aaah

Allt känns så skönt just nu. Snart har vi vår bebis här med oss.
Och vi har ju en "garanti" på att jag inte kommer behöva vara gravid längre än till det beräknade datumet, troligtvis kommer väl bebis tidigare än det :) Jag tror fortfarande på 1.10.10.
Och jag vet vad jag vill göra nu också, med mitt liv alltså.
Jag ska börja studera på distans så snart så möjligt, troligtvis till nästa höst, och det är en ganska lång utbildning så man får väl bara hoppas att jag orkar, det är nog värt det i slutändan sen när man får börja jobba med något man verkligen brinner för :)

Börja fundera lite över min svankvärk lite också, emellanåt är det värre och vissa stunder känns det inte alls nå mycket, kanske det har att göra med förvärkar ? Har ju läst att man brukar kunna få det bak i ryggen också så.. Nu ska jag försöka få tag på en veterinär, sen ska jag äta glass och efter det kanske kanske att jag ger Mixa en ny frisyr :)

Löv Pernie

3 kommentarer:

  1. vad menar du med garanti? har du fått tid för igångsättning? annars finns det inte alls någon garanti för att bebisen kommer tidigare bara för att korvela sa så, jag gick 1 vecka över tiden fast min läkare inte trodde jag skulle det, min vänninas bebis kom 3 veckor senare än vad doktorn sade hon gick 4 dagar över tiden.
    o

    SvaraRadera
  2. Har också hört att K har sagt att nu kommer bebisen vilken dag som helst och dom gått över 2 veckor sen. Inte kul då man tror att det är som dom säger. Men han kan ju tillika också ha rätt, hoppas det.

    SvaraRadera
  3. Vad ska du studera på distans? :)

    SvaraRadera