30.9.10

.

Idag mår jag illa, vet inte varför ?
Tidigare imorse när jag reste mig upp ur sängen så började det värka så himla konstigt nertill i magen, och inte blev det bättre på ett bra tag :s
Kom just till mamma och pappa och skulle fota min telefon + alla tillbehör men då var det ju fel låda som var här så lådan till min telefon är hemma, suuuuuck. Och även om det bara är drygt 50 meter dit så orkar jag inte gå just nu.. Men igår beställde jag iallafall en ny telefon, Nokia 6700 Slide :) Har tröttnat så på att ha en med touch screen så nu återgår jag till en med riktiga knappar!
Värkarna skulle gärna få sätta igång nu för imorgon vill jag ha ut pyret!
Men troligtvis blir det väl att gå över tiden, som för dom flesta andra ):
Litar inte alls på det Korvela sa för han säger tydligen så åt alla och så har jag ju inte alls haft nå förkänningar förutom samandragningar varje dag och lite mensvärk nu och då men det har jag ju haft så länge så jag tolkar inte det som att något är på gång.

Herregud ja, tänk att JAG ska föda barn, hur o-troligt är inte det då ? Jajisses, det känns så himla overkligt även för mig, fast det kan ske när som helst nu, men jag har inte riktigt fattat det ännu tror jag. Nå förr eller senare lär man väl göra det, nu ska jag försöka gå ut en sväng med mamma. Fan vad skönt det kommer bli att gå med en vagn sen och INTE ha ont i ryggen! Nu måste mamma gå jättelångsamt för att jag har så ont i ryggen och haltar, haha :)

Löv Pernie

6 kommentarer:

  1. sån telefon har jag! de flesta säger att den är bara skit men den har funkat bra för mig hittills!

    SvaraRadera
  2. förresten, måste fråga dig :)
    Var det andra ultraljudet samma som det första?
    ja att man inte får nåå obehaglig överaskning av korvela, haha, att man måste klä av sig mer eller nått? haha,,, ja drömde mardrömm inatt så nu e ja rädd =D /mikkis

    SvaraRadera
  3. Haha, alltså näej, först är det vanlig ultraljudsundersökning i ett rum och sen när den är klar så går man över till ett annat rum och där gör han en undersökning och ser om man ha öpppnat sig/hur mjuk tappen är osv. Det var inte så farligt :)

    SvaraRadera
  4. nej herregud, såå man måste sära för gubben... ohh nooo =(

    SvaraRadera
  5. Haha, ja, men du ha väl redan varit och gjort det för Frankman så :P

    SvaraRadera
  6. nej i godby är det en kvinna som sköter om Gyn undersökningarna, men nu måste ja ju till korvela för ultraljudet, fuck! :/
    nee men ja har obehag för sånt därnt, vet inte hur ja ska palla föda inför folk heller :(

    SvaraRadera