28.9.10

Här är dagens mage. Fyfan vad jag längtar efter att få bli mamma nu, ska bli så underbart att få ut lilla bebben. Senaste dagarna har jag fått så starka känslor om könet också, det känns som att jag är hundra procent säker på vad det är, tro inte att jag tänker berätta för er ;)
Robin ha ändrat sig angående det, han tror att det är en flicka eftersom den väger så lite och han påstod att pojkar ska väga mer, kanske dom gör det men det finns ju faktist små pojkar också :)

Var till BM imorse och HB har stigit till 97, WOHO! Robin fick testa sitt också och det var på 167, heh, han är uttorkad alltså.
Hjärtljuden 135 och livmodern har vuxit till 35,5 cm och nu känns det nog faktist som att den är uppe i pattarna och sparkar emellanåt, hah.
Nu ska jag fortsätta knapra på mina isbitar. Tjaao

Löv Pernie

1 kommentar:

  1. snart kommer den, jag tror också att det är en flicka! jag längtar också haha, härligt! :)

    SvaraRadera