22.9.10

Korvela

Jepp, var till Korven imorse klockan 8, gääsp.
Han var inte snål med att gegga ner magen iallafall! Haha, han såg ut som ett litet barn när han satt där med tuben och tryckte med båda händer för att få ut gelen över hela magen..
Men bebis mådde bra iallafall, han fick en uppskattad vikt på 2370 gram så det är en liten bebis vi får! Sen sa han att han inte tror att jag kommer gå över tiden för livmodermunnen är mjuk och 2,5 cm lång, när jag var till Frankman i vecka 14 var den 3 cm.
Och mitt bäcken är brett så det är ju bra.
:)

3 kommentarer:

  1. Va skönt :) de kommer nog gå hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. jag ska oxå till korvela, jag ha fått intrycket av att han e läskig men de e antagligen för att han esåå gammal :)/mikaela

    SvaraRadera
  3. Jennie ; Jo det hoppas vi på! :)
    Mikaela ; Det var nog värre att lägga sig och fläka inför Frankman vill jag påstå :p Korvela va nog snäll fast han mumlar rätt mycket :)

    SvaraRadera