23.9.10

Förlossning, kom!

ÅÅh, skulle vara så skönt att få föda barn nu.
Kom just in efter att ha varit ute och gått med mamma och Mixa, sista 500 metrarna fick jag duktiga samandragningar och det gjorde riktigt ont ner i magen, inte alls som mensvärken jag haft tidigare till och från. Månne detta var RIKTIGA förvärkar ? Eller ännu bättre ; Värkar :)
Synd bara att det slutade nu när vi kom in ):
Jag känner mig så redo för förlossningen, och lugn. Så mycket lugnare än för några veckor sen iallafall och precis nu när jag sitter här känner jag hur det börjar värka "mellan" ryggen och magen och i svanken, riktigt bultande värk.. Hooooooppas det blir förlossning snart :D Måste bara hinna köpa powerade och russin att ha med in till förlossningen, annars är nog allt förberett, skötbordet ska skruvas upp på väggen bara men det är ju ingenting som tar en hel dag precis :)
Sen ska vi köpa ett babybadkar men jag vill ha ett rosa eller ett blått så vi kan ju inte köpa förrän bebisen är ute.
Men det är inte länge kvar nu, huhuh :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar