15.9.10

Bilder




Här ser ni nu hur magen ser ut idag och sängen som står klar :)
Har även packat BB-väskan nu och skrivit en lapp som jag hängt upp i badrumsskåpet och där står alla saker som vi inte kan packa ner ännu men som ska med, lika bra att skriva en lapp så man inte glömmer något :)
Var till Erica för en timme sen också, hjärtljuden låg först på 130, sen vakna bebis och börja röra på sig och så vips var dom uppe på 148 och sen böka den runt massa och sparka dopplern och hade sig. Mitt HB har inte stigit ännu men jag hade inte urinvägsinfektion iallafall som dom trodde (Y)
Vi fick gå och kolla på ena förlossningssalen också (!!) (den andra var upptagen) och det var jättefint och stort jämfört mot vad jag hade föreställt mig. Badkaret så skönt ut iallafall så får väl se om jag hamnar där ner i sen eller hur det blir, inte länge kvar nu iallafall! Åååååh vad vi längtar :D
Löv Pernie


1 kommentar:

  1. typ världs fin säng, där vill jag också sova. :(

    SvaraRadera