8.9.10

Onsdag

Ikväll börjar Efterlyst OCH Hell's Kitchen, wooho :)
Och svar på kommentar från anonym ; Ja jag kan lägga upp bild på bebisens säng men min kamera är för tillfället utan ström så så fort jag hittat laddaren och fått kameran laddad så ska jag lägga upp, borde ta nya magbilder också.
Magen har sjunkit ner en aning nu och igårkväll när jag fick en samandragning så satt Robin och skrattade för magen fick så konstig form, blev helt spetsig och så spänner det så obehagligt i magen också.. Just nu sitter jag hos mamma och pappa, har just vart ute och gått med mamma och fick just mensvärk känns det som.. ? Hmm, förvärkar antar jag..

Igår var jag på stan med mamma och lyckades hitta 3 BHar som jag köpte, äntligen hade dom snygga såna på KappAhl, senast jag var dit så fanns det bara fula, OCH alla kostade 9,90 styck, egentligen 16,95 styck men dom hade nå special denhär veckan så :)
Skönt att slippa gå med för små BHar nu iallafall, sen köpte jag en amningsbh också för det lär ju behövas snart.
Ååh, vad vi vill ha ut dig nu bebisen våååår!
Har förresten haft sånadär "töjningar" i livmodern två nätter i rad igen, så som jag hade när jag måsta åka in till akuten i vecka 17, fyfan vad ont det gör och jag kan inte ta mig upp ur sängen, låg en timme och försökte komma på fötter för jag var kissnödig men det högg så i sidorna så det tog mig typ en timme innan jag kom upp men sen när jag hade lagt mig i sängen igen så gick det om direkt så det var ju skönt iallafall..

Jag har så mycket tankar kring förlossningen nu hela tiden, jag bara lääängtar såå tills den börjar så att allt dethär ska vara över.. Jag vill iallafall försöka stanna hemma så länge som möjligt när värkarna sätter igång, kan ju bli lite långtråkigt att sitta på sjukhuset och ha ont så då sitter jag nog hellre hemma med Robin och försöker tänka på annat än smärta.
Men man kan ju aldrig veta på förhand hur det kommer bli..

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar