13.10.11

All alone :((

Är helt ensam inatt :(
Robin är och jobbar för det är mycket för honom just nu, han for halv 7 imorse och ha varit på jobb non-stop sen dess. (Inte på bageriet)
Så Nellie och jag har varit ensamma hela dagen och blir det hela natten, imorgon ska Robin dock med till barnmorskan så tills dess ska han ha kommit hem och rakat/duschat sig.
Kommer ihåg hur mycket jag skämdes när jag kom till barnmorskan med en apa förut, haha :)

Idag bytte jag lakan åt Nellie och passade även på att byta till hennes vintertäcke, alltså ett lite tjockare än det hon haft nu senaste halvåret typ, supermysigt blev det :)
Tror jag ska ta mig en lång, varm dusch nu och sen lösa lite korsord/se på tv, få siii vad det blir.

Godnatt på er :)

Nellie och Glenn när vi var och shoppade födelsedagspresenter :)

På rymmen från lekrummet på Barnrådgivningen!

Ostbågar, nomnom ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar