18.10.11

Karl i huset igen

Igårkväll kom äntligen Robin hem! Och OM han var trött.
Men vem hade varit världens bästa flickvän och städat hela lägengeten + ordnat barnvakt och bokat Park's simbassäng när den egentligen är stängd ? (Och tänt ljus över hela alltihopa)
Vi var där från 23-24.30 ungefär och det var jättemysigt att simma bara vi två och så lite bastu på det.

Färgade även mitt hår igår, är jättenöjd för det blev samma nyans som förlängningarna så idag ska jag sätta i dom och se hur det blir att se ut :) Om jag hinner ska jag även färga slingorna.
Nellie hade feber imorse så det blir ju bara hemmadag, lite trist med tanke på att vi kanske tänkte umgås med Jennie&Max idag :(
Deras katt är btw på tjocken så om någon vill ha kattungar, säg till!

Nu VÄNNER. Pussssssss

2 kommentarer:

  1. naw, vad gulligt av dig! borde också vara mer romantisk av mig... :)

    SvaraRadera
  2. Bygger du och robin hus? :)

    SvaraRadera