26.10.11

Scary

Lite läskigt att jag har så många läsare egentligen, jag vet ju typ vilka 10-20 pers av alla är ?! Haha.
Flera av er har säkert försökt bli vänner med mig på Facebook för jag har fått förfrågningar av folk jag inte har någon aning om vilka är. Och då har jag såklart nekat ansökan, jag blir bara vän med dom jag känner irl med tanke på hur mycket bilder och sånt jag har där, så det är inget personligt :) (nej hur skulle det kunna vara det när jag inte känner dom? )

När jag var till tandläkaren igår skulle jag tydligen bara bita i nå papperslappar som gjorde mina tänder helt svarta, fick även massa lack och det smaka anus som vanligt.
OCH min kära bettskena som jag ska börja sova med.
Kan säga att det kändes DUUUKTIGT wierd att ha den i munnen inatt, vaknade flera gånger och låg och pillade runt med tungan. Men jag försöker se det från den ljusa sidan ; Ifall Robin boxar till mig så har jag tandskydd ;)
Nog för att hans slag oftast går åt andra hållet, mot hans nattygsbord där det ALLTID står ett glas vatten som ALLTID far omkull så att jag ALLTID måste väcka Robin och säga åt honom att dra ur lampsladden som är nedanför. Hehe.

Mmm vad mysigt!

2 kommentarer:

  1. Jag är en av alla som läser! :)

    SvaraRadera
  2. Hej.. jag har oxå hittat din trevliga blogg,bilder... det var kul att se dig på mammaträffen som Maria hade! kram johanna

    SvaraRadera