14.10.11

Hur kroppen fungerar!

Nog är det ju otroligt hur min kropp är PRECIS likadan som förra graviditeten, bortsett från att jag inte mått i närheten så illa denhär gången.
Gick ju in i vecka 17 i måndags och med Nellie i vecka 17 så började ju brösten läcka... Vad tror ni inte hände i tisdags då ? Haha.
Och med Nellie i vecka 17 måsta jag åka in till akuten mitt i natten för att jag hade så ont i magen, typ runt blindtarmen och där runt. Nå igårkväll fick jag nå vettlöst ont alltså, som tur var visste jag ju vad det var sen förra gången så jag tog några värktabletter och försökte somna om sen (gick inte så bra).
Är det inte knasigt att allt händer i samma vecka igen ?

Snart ska jag väcka Nellie så ska vi åka efter Robin till jobbet och sen till barnmorskan!
Och nej, han har inte hunnit raka sig, han kom hem inatt iallafall, typ vid halv 5 men for ju 8 igen så inte mycket sömn har han fått. Så hellre går jag dit med en apa än ingen Robin alls :)
Det är lika pirrigt som alltid i min mage just nu, ska bli så kul att höra hjärtljuden igen på lilla pyret <3

Nelliemagen i vecka 18.

Pyretmagen i vecka 15.

Vägde lika mycket innan båda graviditeter men som ni ser har ju magen börjat växa mycket tidigare denahär gången :)
Näj nu ska jag ta och klunka i mig min sprite (i glasflaska!!) så att jag kan pissa i burken på MVC ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar