1.10.11

Open by night, skrattattack

Igårkväll var det slött ifall ni vill veta.
Vi åkte in till stan och snurrade efter parkeringsplats hur länge som helst, när vi äntligen hittade en så hade vi fullt sjå med att få ut hund och unge ur bilen och fälla upp vagnen och ordna med filtar och grejer, Robin fick gå med vagnen så han kunde stödja sig lite, han har ju problem med knäet om jag inte skrivit det ? Någe med menisken, var till doktorn med honom här i veckan och dom tog en äckligt stor nål och tappade ur maaaaassa vätska ur det.

Nåja sen gick vi till ZooLigan och skulle höra om jag kunde få ett nytt halsband till Glenn eftersom hans andra gått sönder (efter bara 2 veckor:O), men hon trodde det var för att det var ett katthalsband så jag FICK ett nytt hundhalsband som passade på honom. Sen gick vi till Puneh och köpte massa nötter, eller Robin köpte massa olika sorter, jag tog bara honungsrostade mandlar :)

Vidare till Lekplaneten där dom nog slog värmerekord igår! Fyfan, och fram kom man ju inte, uuuusch. Och så hade dom inte ens det vi skulle ha. Sen hade Robin så ont så vi bestämde oss för att åka hem, man såg ändå inte ett piss av dom som dansade för det var så smockat med folk :(
Och det var typ enda anledningen till varför jag ville till stan!
Skulle köpa tuggummin i dendär automaten inne i Sitkoffs också men den åt upp min peng utan att ge mig tuggummi :(
Så vi for och köpte sushi och sen hem.
Robin somna på soffan efter ca halva Idol och jag såg klart det i sängen.
Sen såg jag på American Pie 2 men somnade SÅKLART innan slutet.

NÅGOT HYSTERISKT ROLIGT däremot var inatt när jag vaknade av att Robin låg och knuffade på mig.
FÖR ATT JAG LÅG OCH SKRATTADE något vettlöst! Jag drömde något roligt och tydligen var det så jävla kul att jag skrattade på riktigt, HELT hysteriskt skrattade jag. Och fast jag vaknade så kunde jag inte sluta, jag bara skratta och skratta och skratta, tillochmed när jag gick på toa så fortsatte jag att skratta, sen började jag gråta istället för jag skratta så mycket.
SJUKT ?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar