3.10.11

Alltså, det jag skriver ut på bloggen är det jag vill dela med mig av, men dock endast en bråkdel av allt som finns att veta om mig. Men varför ska jag hänga ut hela mitt liv här liksom ? Detta är bara en hobby.
Det ni vet så vet ni, det ni inte vet så lider ni inte av och behöver därmed inte lägga er i.
Hoppas du "Anonym" med din fråga tar detta som ett svar.
Nog för att jag vet vem du är, IP-adresser you know.
Och från och med nu så svarar jag inte på anonyma kommentarer :)

Nellie har fått två tänder till, längre bak i munnen! (var annars, finns inte rum fram i truten på henne längre så ;) )
Tror det också är därför hon matvägrar ganska mycket, det har blivit en riktigt omständig procedur att mata henne, men mätt ska hon bli!
Glenn kissar och bajsar bara ute nu, otroligt vad snabbt det gick att lära honom! Och när han springer iväg med skor, strumpor, leksaker mm som han VET att han inte får ha så räcker det med att jag tittar på honom så släpper han sitt "byte" och springer och sätter sig i buren, efter en stund kommer han sen fram och slickar på mina ben för att säga förlåt :)

Robin är sjukskriven sista dagen idag så imorgon (läs; inatt) ska han upp tidigt igen och bakabakabaka.
På torsdag ska jag slänga ihop en smörgåstårta och det känns som att det var forever since jag åt det! Och lagade också för den delen. Ska bli så jääkla smarrigt :)
Lär bli ganska mycket folk här under fredag men dom kommer komma i omgångar för att slippa få bastukänsla i lägenheten ;)

Glennieboy och jag ute och fiskar!

Max var med Robin och Niklas och fiskade förra veckan :)

Inte världens smartaste idé!

Mariebad för länge sen.

Och till sist en sommarbild på Jennie och Max, som ska bli storebror i Mars, spännandeeee! :D

4 kommentarer:

  1. så söta bilder! vad är glenn för ras ? :D

    SvaraRadera
  2. Hittar ingen anonym kommentar, jag som blev så nyfiken på vad det stod :P Hur gör du för att få reda på vem ip adressen hör till? Jag lyckas bara få reda på i vilken kommun personen bor, inte specifikt vem :P

    SvaraRadera
  3. kan man kolla IP-nummer på blogger? hur då? :w

    SvaraRadera
  4. ja blev oxå nyfiken på den anonyma kommentaren så ja måste glo tillbaka lite,haha men hittade ingen :/

    SvaraRadera