13.10.11

Tv-serier

Tänkte blogga lite om serier som jag ser på för tillfället.
I början av 7an började jag rota i gamla filmlådor och hittade en ofullständig VÄNNER-samling som var pappas, började se på det och fastnade ju direkt!
Har man inte sett det så kan man inte förstå. Så ni som säger att det är dåligt utan att ha sett mer än 5 avsnitt, ni vet inte vad ni pratar om! :)
Sen dess har jag sett alla 10 säsonger om och om och om igen.
Just nu är jag på omgång 25 typ, haha nej håller inte alls räkning men något ditåt.
Är på säsong 9 så har inte så mycket kvar MEN jag ska se klart alla 10 innan jag börjar med.....

....Grey's Anatomy, underbart! Det är skitbra, har sett på det också sen 7an/8an typ.
Jag tänker inte skriva några recensioner här, ni får söka upp sånt själva! Men helt klart värt att se ;)

På Grey's har jag kvar 4 avsnitt på 6e säsongen och 7e släpps nu i slutet av oktober :)
Efter det går jag vidare till.....

Desperate Housewives! Som jag inte vet riktigt hur länge jag har följt. Men något i stil med dom andra.
Det är också en skitbra serie där jag håller på ser om alla säsonger (likaså Grey's) för att fräscha upp minnet lite, är på 5e och köpte 7e förra veckan när den släpptes!
När alla dom är avbetade blir det.....

That 70's Show! Har alltid avskytt den serien när det kommit på TV4, MEN ger man ett avsnitt en enda chans så är man fast, som jag :) Fick hem alla 8 säsonger i en samlingsbox härom dagen, wohoo!
.......

Two and a half men blir det därefter, började se på det för kanske ett halvår sen men hann bara till säsong 3 sen tröttnade jag, men någon gång måste jag ju ta upp tittandet igen.
Charlie Sheen är ju dock utbytt mot Ashton Kutcher nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar