25.10.11

Full vecka

har vi här.
Igår var vi och simmade till Mariebad med Jennie, Niklas & Max, det var jättekul! Och som om inte "jättekul" vore tillräckligt så hade vi faktist en undervattenskamera med oss ;) (Bilder kommer senare idag)
Efter det åt vi tortillas och spelade monopol hela kvällen <3 OCH JENNIE LÄRDE MIG ÄNTLIGEN LADDA NER APPAR!
Idag jobbar Robin med ett avbrott för läkarbesök om typ en timme, hoppas hans knä är bra nu!
Senare idag ska jag till tandläkaren och jag kan fan inte komma på vad jag skulle göra dit ?!

Imorgon är det photoshoot på Lekplaneten så då ska vi in dit en sväng.
Torsdag och fredag jobbar jag några timmar på Lekplaneten och det ser jag fram emot jättemycket, mest med tanke på att jag inte jobbat där på över 1 år men också för att det är ombyggt och fint :)
Och så lördag är det jobb hela dagen på LMB.
Så nog har vi å göra nog.
Nu ska jag ta och mata små ödlorna... Eller näej, nu känner jag att det luktar bajs under skrivbordet där Nellie sitter så bajsblöja -> mata ödlor -> Desperate Housewives :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar