15.10.11

Bm-besök

Allt gick bra hos barnmorskan igår, hon är jäääättesnäll och rar, supernöjd med att vi valde henne!
Bebisens hjärtljud låg på 150 och var starka och tydliga :)
Allt bra inne i magen alltså.
Dessvärre ligger mitt Hb nere på 87, hahah! Vilken chock jag fick när jag hörde det.
Men inte så konstigt att jag blir yr bara av att stiga upp från soffan och att jag aldrig orkar med något, en kort promenad runt strandnäs tar helt och hållet musten ur mig t.ex. Så nu vet vi ju vad det beror på iallafall.
Var direkt till apoteket och köpte Maltofer TUGGTABLETTER, ska ta första ikväll när jag kommit hem från jobb och äter middag för dom ska tas ihop med måltid och jag vill inte börja pröva nya mediciner när jag är på jobb ifall min mage inte vill ha dom där. Btw så sa hon att mina samandragningar är helt normala, det brukar komma tidigare med andra barnet så :)
Imorgon kommer mamma och pappa hem, skööönt :)

Nån dag ska jag berätta om när jag berättade för Jennie att jag var gravid, hah, det är en ganska lustig historia.
Men nu fortsätta jobba! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar