23.5.10

Äntligen Regn!


Hahahah, ja det är detta väder som jag sååå har väntat på, skulle jag inte vara på jobb idag så hade jag dock inte vart så glad över regnet :)
Igårkväll åt vi ribs hos Krille med trevligt folk, Robin vann fotbollstippningen som 'gubbarna' hade, sen blev han bjuden på nåt äckligt att dricka så han fick ringa efter sin syster som hämtade honom och sen ha han spytt i toastolen imorse, hahah men han får skylla sig själv.
Och jo, vi 'bor' ju hos mamma och pappa nu, eller ha sovit där några nätter irad för för det första så har vi typ 26 grader hemma hos oss om nätterna och värmen är INTE på :o
Sen så hatar jag detdär jävla huset, det är en sån orrkoja så man blir deprimerad bara av att se det utifrån. Usch ja, vill verkligen flytta nu, om vi bara skulle hitta en lägenhet, inte så lätt som det kanske verkar! Sen hoppas jag att jag snart får stora ormarna sålda så att jag kan ägna mer tid åt leopargeckosarna och små ormarna..

Igårkväll när jag satt i sängen och läste så kände jag hur bebis höll på massor inne i magen, så drog jag av mig täcket och satt i säkert 10 minuter och kolla när magen petades till där inifrån, nästan lite läskigt emellanåt att den är så pass stark att den orkar sparka till så att man ser det så bra som man faktist gör. Men vad vet jag, man kanske inte alls måste ta i så hårt när man är 20 cm lång och väger runt 400gram :)
Illamåendet verkar ha gått över i konstant hunger nu iallafall, känns som att jag inte gör annat än att äta. Till och med på morgnarna direkt när jag slår upp ögonen så känner jag hur det bara gräver och kurrar i magen, och jag ha annars aldrig kunnat äta frukost förrän tidigast efter att ha varit vaken minst en timme.
Isbitar har jag lite nojja på också, skulle kunna äta mig mätt på det vissa gånger, eller näej nu ljuger jag för mätt verkar jag ju aldrig bli nuförtiden :)

Har sovit lite dåligt inatt för jag fick sånadär kramper i magen igen(som jag åkte till akuten för för 2 veckor sen), lyckades ta mig upp och kissa sen var jag för trött för att orka bry mig om smärtan. Gick och la mig och tänkte att "Fan det här har jag inte tid med, jag ska upp om 4 timmar". Gick bra att somna om förutom att jag har en syrsa i ödleburen som spelar hela nätterna och jag hittar den inte, men det är ju som att leta efter en nål i en höstack så..
(Idag fick det bli en bild på Boris och en på Mixa och mamma som är bäst!)
Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar