7.5.10

Prrprr

Skrev ett inlägg på facebook igår om graviditeten och allt skit som folk snackar om en.
Till min förvåning så fick detta inlägget jättemycket uppmärksamhet från alla möjliga håll. Folk ha kommenterat så fint och bra och jag tackar dom för att dom är så snälla och stöttande :)
Annars är det inte så bra dag idag, mådde illa och spydde imorse, IGEN! Gaah ska det aldrig gå över ?!

Robin tog bilder på min mage igår som jag ska försöka få in på fb nu ikväll hoppas jag.
Haha, nu kom Cissi in och gratta mig, inte träffat henne sen jag hoppa av skolan så det var ju kul :) Sen va min mommo&moffa in tidigare också och mommo sa att hon kan scanna in bilder i sin dator så jag ska dit med ultraljudsbilden ikväll! Scanna in den och sen skriva ut den på fotopapper för bilden brukar blekna bort helt och hållet har jag hört. (Och ja, i vår släkt är det mommo som är den tekniska)

Astmaaaaaaaa, gaah, det är en låda här som stinker får/kobajs och tydligen är det fårskinn i den = jag sväller upp )):
Tror jag har kommit på mitt astmaproblem också.. Ha ju gått och tagit medicinen typ 1-2 gånger om dan för att jag ha haft så tungt att andas och speciellt på nätterna, och visst jag har ju vetat att medicinen var slut men den smakade fortfarande sådär illa som bricanylen gör så jag antog att det ändå fanns lite kvar i den.

Mamma löste ut en ny åt mig tidigare i veckan och den har jag tagit en gång och inte mer sen dess! Så den gamla smakade alltså fortfarande utan att ha nån effekt.
Jag blev ju livrädd och trodde att jag skulle måsta gå och dra i mig bricanyl varje dag resten av graviditeten(/livet). Och doktorn sa att jag bara får använda den till vecka 36 för bricanyl avstannar förlossningsarbetet, så en lättnadens suck drog jag när jag insåg att jag inte skulle behöva gå och dra i mig medicin varje dag längre, hoppas nu bara att jag inte råkar på nå pälsdjur eller annat som jag blir allergisk mot efter vecka 36..

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar