26.5.10

Jag älskar livet


Ja det gör jag faktist. Även om allt inte alltid är som man vill riktigt, men det är det väl aldrig för någon.. Jag har så underbar familj som är så stöttande och rara, sen har jag världens bästa sambo också, även om han inte alltid ha betett sig som det, men jag är så jävla glad att jag har honom. Han har faktist förändrat hela mitt sätt att se på saker och ändrat på mig som person också, jämfört mot hur jag var innan jag träffade honom. Och sen mina älskade små kräldjur, som ingen förstår hur jag kan tycka om, men dom är en stor del av mitt liv och har varit det i 12 års tid, skulle aldrig kunna tänka mig att INTE ha ödlor eller ormar/andra reptiler.

Var till tandläkaren idag och skulle laga dendär biten som hade ramlat bort på någe vänster..
Då hittar Harriet ett litet hål till som hon först lagar, sen ser hon att hålet där biten lossnat har spridit sig till tanden bredvid så båda dom hålen lagade hon och sen säger hon att jag har ett till hål i samma tand på andra sidan, det ska jag dock laga nästa vecka för hon ville inte bedöva mig helt och hållet :)
Måste bero på att jag är gravid, man har ju svagare tandkött/tänder då, för jag brukar aldrig annars ha hål så lite snopen blev man ju. Sen hatar jag dendär jäkla sugen som tanten bredvid ska stå med i munnen på en hela tiden och böka runt med, blev spyfärdig emellanåt när hon fick ner den för långt bak i munnen. Men annars gick det bra, när jag kände att "Oj nu är jag verkligen bedövad" så började jag skratta för det kändes så himla stört, Hariett och hon andra + deras praktikant bara skratta med mig. Sen i bilen hem satt jag och gjorde massa grimaser som jag och mamma garva åt, haha :D

Tycker det känns som att min mage ha blivit mindre nästans :O
Säkert har den nog inte det men den känns inte lika stor som typ förra veckan, beror väl på hur bebis bestämmer sig för att ligga därinne :)
Idag blir det två bilder på käre lille Charlie som konstigt nog ömsar skinn fast han inte ätit sen Januari :o
Löv Pernie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar