18.5.10

Mår bra idag!

Yesbox, idag mår jag prima, lite illamående imorse men pappa jobba första stunden så jag fick sova lite längre, sen kändes det ju som att man gick ut i Thailand när man öppnade dörren, fyfaaaan vad varm det var :o
Dock är det rätt kyligt här inne på jobbet så måste sitta med fleacejacka på mig för att inte förfrysa mig. Kollar på alla somrigt klädda folk som går ut och in hela tiden, vill också va i fina vädret! Dock finns det ALLTFÖR många som glömt att träna bort gäddhänget till sommaren, sånt ha jag sett mycket av idag, haha.

Tänkte bara påpeka att det svåraste med att vara gravid är nog inte egentligen illamåendet, inte ens magkramperna som fick mig till akuten var värst, nej hör och häpna men det värsta hittills är faktist att vara utan cigaretter. Den morgonen jag gjorde grav.testet så bestämde jag mig genast för att sluta röka och sen dess har jag nog kunnat hålla mig väldigt bra vissa stunder men sen kan jag bli helt galen för att jag blir så röksugen, helt sjukt egentligen. Värst blir det också när man t.ex går förbi någon som röker, vill bara rycka ciggen ur handen på personen och dra ett bloss, usch va gott det skulle vara..
Men trots att jag är jättejättesugen så har jag lyckats hålla mig, och kommer nog att göra det också :D
Btw så håller bebis på snurrar runt inne i magen, emellanåt kommer det pickningar mot utsidan av magen och emellanåt känner jag hur den svänger sig och sparkar på kissblåsan istället, känns som att jag blir superduperkissnödig i bara 1 sekund sen går det över, haha, lustig känsla.

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar