27.5.10

Sjukhuset

Jepp, ska dit om 45 minuter ungefär.
Har ju såna jävliga nageltrångsskador på båda sidor om båda stortånaglar ):
Det gör förjävla ont, och det ha varit så väääldigt länge, kan inte minnas när jag skulle ha varit utan nageltrång.. Ha bara inte orkat göra något åt det men nu kan jag ju knappt gå med vanliga skor på fötterna för det gör så förbaskat ont. Får se vad dom tänker göra åt det :)
Blev ju iallafall inte bättre av att jag var där och klippte naglarna helt sneda, hehe.

Åsa och Hampus ha fått sin lilla bebbe nu, och jag bara väääääntar och läääängtar tills vi får träffa vår lilla plutt.
Både jag och mamma känner på oss att det är en flicka, medan Robin påstår att han bara har pojkspermier, så vi får väl se sen om 19 veckor vad det är för en som kikar ut :)
Sparkarna ha börjat kännas mera nu, bra mycket mera kraft i dom nu om man jämför med hur det kändes i vecka 16. Då var det ju bara små pickningar, nu känner man verkligen att den sparkar på bra där inne vissa stunder.
Kissblåsan kunde den ju helst få låta bli, men neheejdå, där ska man va och sparka och böka hela tiden :)
Tänk sen när jag är i vecka 35 och har en STOR bebis som sparkar på kissblåsan, kommer ju att pissa ner mig då ju :D
Hahhaha.

Löv Pernie

1 kommentar:

  1. förhoppningsvis har bebis vänt sig i den veckan så h*n inte sparkar på kissblåsan mer ;)

    SvaraRadera