17.5.10

blääääk

Mår illa idag igen, tror fan alltid att illamåendet ska ha gått över men likafan står man och spyr igen ):
Kan ju säga som så att denna bebisen kommer nog inte att få fler syskon än Timón, skulle jag ha vetat före jag blev gravid att just jag skulle må såhär dåligt så skulle jag ha väntat med att skaffa barn, och ENDAST det skulle ha fått mig att vänta.. Typ tills jag kände mig fysiskt stark nog att klara av det..
Men därmed INTE sagt att jag ångrar att jag blev gravid, det är en underbar tid ändå trots illamående, spyor, läckande bröst och magkramper :D
Vill bara att sommaren ska gå fort nu (troligtvis enda gången jag kommer säga så) så att vi får träffa vår lilla plutte sen :)

Påtar i mig cashewnötter nu (på jobbet ofc) och hoppas att dom stannar där nere..
Bebisen måste ju bli hungrig av att jag spyr och inte kan äta, om den nu kan känna hunger :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar