21.2.12

Det var en snabb magsjuka jag fick, mådde mycket bättre på lördagkväll och på söndagen kunde jag äta och allt normalt igen, pjuh!
Idag har jag vart och fått järn igen, dom får svårare att sticka mig för varje gång så snart får dom väl hitta andra ställen än armvecken :p sen en sväng till tandläkaren och laga en bit av en tand som lossnade i vintras när jag åt is eller någe, det har jag dock slutat med nu. Känner inte alls för att äta isbitar eller något särskilt alls nu, det är skönt. Dricker dock ganska mycket oboy och te men det har jag gjort innan också :)

Här i helgen så vred bebisen på sig så att jag fick sova två hela nätter!! Den låg inte och tryckte på kissblåsan och fötterna var inte i revbenen lika mycket som innan, behöver jag säga att det var underbart ? ;)
Nu har den dock vridit tillbaka sig och jag kissar 20 gånger om dagen känns det som, plus att fötterna har blivit riktigt aggressiva på revbenen, väntar bara på att det ska knaka till där inne.

Nu har vi genomgått 87,1% av graviditeten, vi har 36 dagar kvar till BF och idag går vi in i vecka 36. På torsdag är det besök hos Monica igen och nästa fredag ultraljud som ska bli såå spännande :)

Har just vart ut och gått en sväng så nu sover Nellie i vagnen på verandan och jag tittar på familjen annorlunda via ReTv. Glenn har lagt sig att snarka här bredvid och jag funderar på det jag med.. Men får se, jag måste kunna somna ikväll också ju. Blev ett långt inlägg dethär, hoppas ni orkar läsa.. Kommer skilt bildinlägg senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar