8.2.12

Tihih :)
Jag är glad, MEN jag tänker inte skriva ut något mera för tydligen får allt konsekvenser nuförtiden, spelar ingen roll vad man gör eller säger, hur ironisk eller allvarlig man än är. Finns alltid nån jävel som tolkar saker fel och börjar sprida rykten.

Nellie har åkt på sin bil idag hos mommo&moffa och oturligt nog gled hon av bilen och slog huvudet i ett trappsteg. Har aldrig sett en bula uppkomma så snabbt, det ser riktigt otäckt ut faktist :s
Har även varit på sjukhuset tidigare idag, fick remiss till med.pol. som ska ringa mig imorn och boka in mig för järninjektioner, jag som trodde jag skulle få nå såna sprutor idag men icke, var bara dit och pratade med Olle.
När han skulle räkna ut hur stora doser jag ska ha så fråga han om min vikt varpå jag svarar "73",
då tittade han upp på mig och böjde ner huvudet sådär så han såg över kanten på sina egna glasögon ;
"Jaaaa, du har en liten mage där ser jag ju nu!"
ÖÖÖH ?
Samma sak hände när jag var och tog blodprover för någon dag sedan, sköterskan sa att "Ja, järnsprutor får ju i huvudsak bara dom som är gravida förstår du", jag satt tyst en stund tills hon tittade på min mage och utbrast "Oj, men det är du ju!".
Vill verkligen inte att folk ska tro att jag bara är en halvfet, vaggande anka som lunkar runt :o
Får fast min vinterjacka ännu iallafall, men har jag just ätit så är det lite tight, så brukar sluta med att den får va öppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar